Strona Główna hiszpania.org.es
FORUM O HISZPANII

FAQFAQ  MapaMapa  SzukajSzukaj  NasiNasi  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat :: Następny temat
chce sie przeprowadzić
Autor Wiadomość
Slonick 
OBSERVADOR

Moje nałogi: Internet
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 5
Wysłany: 01-06-2014, 16:52    #51

Nie wiem za kogo Was maja:) ale fakt, ze maja dosc agresywny marketing w internecie i delikatnie mowiac srednie oceny klientow.

Ikxio, wiem, widzialem te ogloszenia i poczytalem w sieci. Z nimi rowniez troszke porozmawialem, a i Ciebie jak zauwazylas nieco pozaczepialem:P Dzieki temu forum troche sie juz dowiedzialem i jestem na mocnym rozdrozu:/ wiem, ze nic (bardzo malo) nie wiem.
Ostatnio zmieniony przez Slonick 01-06-2014, 16:59, w całości zmieniany 1 raz  
  Kraj: United Kingdom
   
honorata231 
OBSERVADOR

Dołączyła: 09 Cze 2014
Posty: 2
Wysłany: 09-06-2014, 19:38   szukam transportu do polski #52

witam wszystkiech jestem nowa na tej stronie ale szukam nie drogiego transportu z Madrytu do Polski a dokladniej na podlasie.Wyjazd planuje na 10 lipca wiec troche mi sie spieszy.chce przewiesc lozko pojedyncze ,mala szafka ,dwa rowery dzieciece i ok 30 kartonow.Jesli ktos wiec cos na temat niedrogich transportow bardzo prosze o pomoc,z gory dziekuje. :-)
_________________
Podpis dostępny od 50 postów.
Ostatnio zmieniony przez honorata231 09-06-2014, 19:39, w całości zmieniany 1 raz  
  Kraj: Spain
   
Majlook 
Adicto


Przedstawiciel:
andalucia

Pomógł: 26 razy
Wiek: 25
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 1339
Skąd: Gdynia/Torremolinos
Wysłany: 09-06-2014, 21:15    #53

Jeśli masz FB, to zerknij na tą grupę, tam są sami ludzie z Madrytu, to na pewno coś podpowiedzą, albo może już taki temat był tam poruszany: https://www.facebook.com/groups/514102548657285/

O ile dobrze mi się wydaje - to z Madrytu śmigają busy z tej dzielnicy Aluche, chyba głównie na Podkarpacie, ale pewnie i z Podlasiem coś da radę :wink:

Sprawdź jeszcze może te dwie firmy:

http://www.przewozy-hiszpania.pl/

http://www.espanatransporte.pl/
  Kraj: Poland
   
honorata231 
OBSERVADOR

Dołączyła: 09 Cze 2014
Posty: 2
Wysłany: 10-06-2014, 22:17    #54

serdeczne dzieki za pomoc bede szukala =D
_________________
Podpis dostępny od 50 postów.
  Kraj: Spain
   
dankat 
OBSERVADOR

Dołączyła: 07 Lip 2014
Posty: 1
Wysłany: 07-07-2014, 09:23   Jakie wyn.w Madrycie pozwoli utrzymac 4-os rodzine #55

Witam,

Jestem nowa na forum. Widze, ze jest tutaj morze praktycznych informacji, wiec na pewno bede w szczegółach przegladac posty.

Teraz mam szybkie pytanie, ktore pozwoli mi ocenić czy w ogóle warto mysleć o przeprowadzce do Madrytu.

Otoż...
Otrzymalam wstepna oferte pracy w Madrycie. Bylby to 3-letni kotrakt.
Pytanie:
Jakie wynagrodzenie pozwoli mi utrzymac 4-osobowa rodzine?
"Utrzymanie" rodziny oznacza:
-Wynajecie 4-pok mieszkania/domu z dobrym dojazdem do C/ Maria de Molina
-szkola dla 7-latka + przedszkole dla mlodszego dziecka (nie wiem na jakim poziomie jest lokalne szkolnictwo, wiec mozliwe, ze musialy by byc prywatne, bo nie znamy Hiszpańskiego)
-opiekunka do dzieci, bo juz widze, ze ze wzgledu na przerwy w szkole nie obedzie się bez niej
-Komfortowe zycie bez szalenstw
-Intensywne kursy hiszpanskiego dla calej rodzinki :) (moja praca nie wymaga od poczatku znajomości hiszpańskiego)

Z gory dziekuje za powazne odpowiedzi. Na razie nie wiem nic o Hiszpanii i oferta pracy wydaje sie kuszaca glownie ze wzgledu na klimat i jezyk :)
  Kraj: Poland
   
Majlook 
Adicto


Przedstawiciel:
andalucia

Pomógł: 26 razy
Wiek: 25
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 1339
Skąd: Gdynia/Torremolinos
Wysłany: 07-07-2014, 10:07    #56

Mieszkanie możesz popatrzeć na np. www.enalquiler.com, www.fotocasa.es - mieszkania w Madrycie są o wiele droższe niż w innych częściach kraju, musisz popatrzeć na poszczególne dzielnice które Cię interesują, ale podejrzewam że minimum te 800-900 euro wyjdzie za takie większe mieszkanie.

Szkoła dla 7 latka - spokojnie mógłby iść do normalnej szkoły, tzw. primaria, z hiszpańskim myślę że nie będzie problemu, tam wszyscy są przyzwyczajeni że ktoś przychodzi bez znajomości języka :wink: Mogą np. cofnąć o klasę niżej, żeby podłapał hiszpański i nadążał z materiałem.

Opiekunka no to powiedzmy z 7-8 euro za godzinę, to już zależy jak znajdziesz, i czy będzie to Hiszpanka czy np. Polka, co będzie należało do jej obowiązków itd. ale w obecnej sytuacji myślę że jakieś negocjacje jeśli chodzi o wynagrodzenie wchodzą w grę :wink: Z tymi przerwami w szkole to musiałabyś się konkretnie dowiedzieć, bo to w każdym regionie czy szkole jest inaczej, są różne godziny i różne możliwości jeśli chodzi o ten czas pomiędzy porannymi a popołudniowymi lekcjami.
  Kraj: Poland
   
Cauliflower 
Siempre estoy aquí
MODERATOR



Przedstawiciel:
navarra

Pomogła: 62 razy
Dołączyła: 18 Mar 2009
Posty: 4508
Skąd: Navarra
Wysłany: 07-07-2014, 10:56    #57

Też myślę, że o ile Wam kurs hiszpańskiego się przyda (a nie jest to trudny język, dodatkowo dobry do samodzielnej nauki więc lekcje można uzupełniać nauką w domu) tak dzieci złapią go w szkole raz-dwa.
Wyszukiwarkę kursów masz tu:
http://eee.cervantes.es/es/index.asp
Ceny kursów intensywnych (20 godzin na tydzień, moim zdaniem to bardzo dużo, raczej szukałabym czegoś standardowego, dwa razy w tygodniu po 2, 3 godziny plus nauka w domu) to zwykle 150 - 200 Euro za tydzień.
_________________
Navarra po polsku
  Kraj: Spain
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template subTrail v 0.4 modified by hiszpania.org.es


2004-2012 © hiszpania.org.es