Strona Główna hiszpania.org.es
FORUM O HISZPANII

FAQFAQ  MapaMapa  SzukajSzukaj  NasiNasi  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat :: Następny temat
Apostylowanie dokumentow
Autor Wiadomość
NeTSuVRaL 
OBSERVADOR

Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 3
  Wysłany: 13-04-2013, 00:36   Apostylowanie dokumentow #1

Popaczcie jestem w hiszpani 15 -16 lat i chce zmienic sobie obywatelstwo na Hiszpañskie.
3 lata temu poszle do sadu hiszpañskiego dalem akt urodzenia, paszport, i dokumenty, Po 3 latach zadzwonili do mnie y powiedzlimi ze musi byc za apostylowanie dokumnte: akt urodznia i o nie karalnos i gdzie to mam isc zrobic? bylem w konsulacie ale mowia ze musze isc na strone ministerstwa spraw zagranicznych ale w tej stronie niema nic z tego co mam zrobic teraz? gdzie to szukac?
Musze to miec jak naj szybciej bo mam egzaminy i musze miec DNI.
  Kraj: Spain
   
GreGoriO 
Fanatico
CZYTELNIK



Moje nałogi: internet
Przedstawiciel:
andalucia

Pomógł: 68 razy
Wiek: 50
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 2209
Skąd: Costa del Sol
Wysłany: 13-04-2013, 09:42    #2

przecież są telefony, można zadzwonić do źródła w tym wyp. do Ministerstwa i pokierują gdzie trzeba.....
_________________
Hiszpania jest piękna....szkoda że tak daleko
http://img141.imageshack....ibujostfldt.jpg
http://www.floresvioleta.com/
http://www.youtube.com/wa...feature=related
  Kraj: Spain
   
rubio 
Aficionado



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 508
Skąd: Andaluzja Sotogrande
Wysłany: 13-04-2013, 10:08    #3

wejdz do pierwszej napotkanej kancelarii notarialnej,, tam wszystkiego sie dowiesz
_________________
Oddać głos na PiS i Dude to jak oddać mocz w spodnie. Na początku jest fajnie, cieplutko, ale po chwili orientujemy się, że stoimy na mrozie w obszczanych gaciach.. ;-)
  Kraj: Spain
   
ikxio 
Siempre estoy aquí



Przedstawiciel:
valencia

Pomogła: 63 razy
Dołączyła: 14 Gru 2008
Posty: 7788
Skąd: kociolandia
Wysłany: 13-04-2013, 13:41    #4

oj, akt urodzenia moze za ciebie wyciagnac ktos z rodziny i zaniesc w PL do tlumacza, choc jest wror miedzynarodowego aktu urodzenia, ktory tlumaczenia nie wymaga wyslij tylko upowaznienie, podobnie rzecz sie ma z niekaralnoscia - wzory upowaznien znajdziesz chocby tutaj:
http://www.umowy-prawne.i...ictwa-ogolnego.
_________________
http://dachowiec.net/
  Kraj: Spain
   
NeTSuVRaL 
OBSERVADOR

Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 3
Wysłany: 13-04-2013, 20:24    #5

Oto chodzi ze akt urodzenia mam polski i przetlumaczony taksamo jak to o nie karalnosc, tez mam y prztlumaczone (wydalem 40 euro).

No ale ok Zadzwonie do ministerstwa dzieki wam.
  Kraj: Spain
   
bisia 
Adicto



Przedstawiciel:
andalucia

Pomogła: 12 razy
Wiek: 48
Dołączyła: 17 Cze 2010
Posty: 1493
Skąd: Andaluzja
Wysłany: 13-04-2013, 20:27    #6

ikxio napisał/a:
oj, akt urodzenia moze za ciebie wyciagnac ktos z rodziny i zaniesc w PL do tlumacza, choc jest wror miedzynarodowego aktu urodzenia, ktory tlumaczenia nie wymaga wyslij tylko upowaznienie, podobnie rzecz sie ma z niekaralnoscia - wzory upowaznien znajdziesz chocby tutaj:


to nie to samo co apostila i tlumaczenie nie wystarczy.

NeTSuVRaL napisał/a:
powiedzlimi ze musi byc za apostylowanie dokumnte: akt urodznia i o nie karalnos i gdzie to mam isc zrobic?


taki papierek otrzymasz tylko w min spraw zagr w warszawce. o ile sie nie myle mozna zalatwic kurierem. jaka jest cena obecnie to nie mam pojecia. zatrzymalam sie na 50 pln za dokumnet ale to bylo 6 lat temu.
  Kraj: Spain
   
ikxio 
Siempre estoy aquí



Przedstawiciel:
valencia

Pomogła: 63 razy
Dołączyła: 14 Gru 2008
Posty: 7788
Skąd: kociolandia
Wysłany: 13-04-2013, 20:39    #7

http://www.msz.gov.pl/pl/...tille/apostille
_________________
http://dachowiec.net/
  Kraj: Spain
   
darion 
Adicto
Vengador



Przedstawiciel:
valencia

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 1636
Skąd: Valencia
Wysłany: 14-04-2013, 00:05    #8

Akt urodzenia na druku wielojezycznym nie wymaga apostille (umowa o uznawanie aktow USC- Komisja Europejska), poniewaz masz zwykly i tlumaczony to wymaga uwiarygodnienia przez apostille. Co do zaswiadczen o niekaralnosci, dobrze zapytac w ambasadzie czy czasem nie ma mozliwosci wydania takiego dokumentu wielojezycznego (mozliwe ze nie maja takiej opcji, ale zapytac warto)
_________________
Nie odpowiadam za szkody lub straty poniesione przez kogokolwiek wskutek jakiegokolwiek wykorzystania informacji umieszczonej w poście. Zawarta treść ma tylko i wyłącznie charakter informacyjny.
  Kraj: Spain
   
NeTSuVRaL 
OBSERVADOR

Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 3
Wysłany: 14-04-2013, 00:54    #9

Ok dziekuje wam wszystkim. To mi powiedzeli po 30 miesiecy czekaña, ze mi jest potrzebne, tak szybko dzialaja sady w hiszpani i jeszcze nie wiadomo ile bendze musial czekac na DNI
  Kraj: Spain
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template subTrail v 0.4 modified by hiszpania.org.es


2004-2012 © hiszpania.org.es