Strona Główna hiszpania.org.es
FORUM O HISZPANII

FAQFAQ  MapaMapa  SzukajSzukaj  NasiNasi  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Andzela
03-03-2007, 11:39
Watek filmowy
Autor Wiadomość
seth 
Amigo



Moje nałogi: moje nowe mieszkanie
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 156
Skąd: Ibiza - Eivissa
Wysłany: 28-11-2006, 11:00    #51

Cytat:
No tego niestety jeszcze nie mialam okazji obejrzec.


No to koniecznie nadrob.Tylko wez paczke albo dziesiec chusteczek!!!!!!!!
Piekny film!
i muzyka...m.in. "Negra Sombra"...wow!
  Kraj: Spain
   
Sofia 
Hablador
Uma luta sem fim



Zaproszone osoby: 2
Przedstawiciel:
valencia

Pomogła: 12 razy
Dołączyła: 26 Sty 2004
Posty: 903
Skąd: Wrocław / Hiszpania
Wysłany: 28-11-2006, 11:02    #52

Potwierdzam. Super film :)

[ Dodano: Wto Lis 28, 2006 11:02 am ]
Polecam film Tapas. W sumie o niczym, a jednak... ;)
_________________
Spokojnie się ułożę i zasnę, bo Ty sam, Panie, sprawiasz, że bezpiecznie mieszkam.
  Kraj: Spain
   
evelyn 
Novato



Wiek: 35
Dołączyła: 22 Lis 2006
Posty: 60
Skąd: Barcelona
Wysłany: 28-11-2006, 11:04    #53

seth napisał/a:
A ogladalas "W strone morza"?
Cuuuudooo!


Tak racja. Ale taki bardzo życiowy i mega smutny. Takie filmy zmuszają nas do wcielenia się w rolę aktora. I zawsze po takich filmach mam jakiegoś wewnętrznego doła.
Jeżeli chodzi o inne produkcje z tej beczki to bardzo polecam 21 gram . Film nominowanego do Oskara reżysera Amores perros, Alejandro Gonzáleza Inárritu (Jest świetny). Oba filmy są dla mnie boskie. Zmuszaja do myslenia. Najbardziej podoba mi się, że trzeba układac sobie całą historyjke z poszczególnych wątków. Poza tm obsada i gra aktorów świetna:Sean Penn, zdobywca Oskara Benicio Del Toro oraz Naomi Watts. Piekne dzieła co tu dużo mówić. Polecam!!!!
_________________
:)
  Kraj: Spain
   
juanita75 
Vivo en el Foro
MODERATOR



Przedstawiciel:
catalunya

Pomogła: 89 razy
Wiek: 41
Dołączyła: 22 Wrz 2004
Posty: 4073
Skąd: Catalunya
Wysłany: 28-11-2006, 11:07    #54

evelyn napisał/a:
bardzo polecam 21 gram

Nawet mam ten film w domu! Wobec tego trzeba bedzie w koncu go obejrzec.
_________________
Donde una puerta se cierra, otra se abre.
  Kraj: Spain
   
evelyn 
Novato



Wiek: 35
Dołączyła: 22 Lis 2006
Posty: 60
Skąd: Barcelona
Wysłany: 28-11-2006, 11:35    #55

juanita75 napisał/a:
Wobec tego trzeba bedzie w koncu go obejrzec.


Tak koniecznie. Jeżeli chodzi o film dla kobietek, chociaz i nie tylko, bo mówiący o miłości to polecam Wicker Park, czyli Apartament. Super fajny, bo jak to ja lubie nie poukładany chronologicznie. Miłość wysuwa sie na plan pierwszy. Nie jest to jednak film z rodu Harlekinów. Trzyma cały czas w napięciu. Można określić thiler-romans. Dodatkowo film upiększa dobra ścieżka dżwiękowa. No to do oglądania zapraszam:)
_________________
:)
  Kraj: Spain
   
juanita75 
Vivo en el Foro
MODERATOR



Przedstawiciel:
catalunya

Pomogła: 89 razy
Wiek: 41
Dołączyła: 22 Wrz 2004
Posty: 4073
Skąd: Catalunya
Wysłany: 28-11-2006, 13:22    #56

evelyn napisał/a:
Trzyma cały czas w napięciu. Można określić thiler-romans.

Brzmi zachecajaco ... :grin:
_________________
Donde una puerta se cierra, otra se abre.
  Kraj: Spain
   
kinia121 
Mi Vida sin Foro no es Vida



Zaproszone osoby: 2
Moje nałogi: taniec i fotografia :P
Przedstawiciel:
rioja

Pomogła: 19 razy
Dołączyła: 24 Cze 2006
Posty: 3477
Wysłany: 28-11-2006, 15:36    #57

seth napisał/a:
A juz jako Sparrow mnie rozwala w "Piratach..."Nie mozna tej roli i postaci nie polubic:)
hehe...
Dokładnie , zgadzam sie.
Podobał mi sie film Johny Q z Denzelem Washingtonem. Zresztą Denzel W. to jeden z moich ulubionych aktorów.
juanita75 napisał/a:
"Inni" z Nicole Kidman
też mi sie podobał i wogóle lubie takie filmy kiedy wszystko sie wyjaśnia na koniec filmu .
Film " Efekt motyla" też godny polecenia.
  Kraj: Spain
   
Synek 
Adicto



Moje nałogi: Slodycze ;)
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 1605
Skąd: Logrono, La Rioja
Wysłany: 28-11-2006, 15:41    #58

evelyn napisał/a:
bardzo polecam 21 gram

Jesli moge wtracic to ja rowniez. Rewelacja!!!
_________________
Już nie chłopcy, lecz mężczyźni. Już kobiety, nie dziewczyny.
Młodość szybko się zabliźni, nie ma w tym niczyjej winy.
  Kraj: Spain
   
Santo 
Adicto



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 1104
Wysłany: 28-11-2006, 16:40    #59

Synek napisał/a:
evelyn napisał/a:
bardzo polecam 21 gram

Jesli moge wtracic to ja rowniez. Rewelacja!!!


A tym zastrzeżeniem, że to mocno dołujący film.
  Kraj: Poland
   
seth 
Amigo



Moje nałogi: moje nowe mieszkanie
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 156
Skąd: Ibiza - Eivissa
Wysłany: 28-11-2006, 19:05    #60

evelyn napisał/a:
Ale taki bardzo życiowy i mega smutny


on nie jest smutny stricte...fakt jest wzruszajacy.Ale to film o pieknym odchodzeniu i przemijaniu...

No 21gramow KLASYKA!I efekt motyla tez genialny.

A widzieliscie CRUSH...?Zeszloroczny oskarowy film.Graja m.in. Mat Dilon ,Sandra Bullock i wielu innych.FILM POWALA!W stylu 21 gramow.W Polsce byl przetlumaczony jako MIASTO GNIEWU.Cos niesamowtego!
Ostatnio zmieniony przez seth 28-11-2006, 19:07, w całości zmieniany 1 raz  
  Kraj: Spain
   
Synek 
Adicto



Moje nałogi: Slodycze ;)
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 1605
Skąd: Logrono, La Rioja
Wysłany: 28-11-2006, 19:09    #61

A "Donny Darco" (chyba tak sie to pisze) widzieliscie? Na poczatek podszedlem do tego z rezerwa, bo ktos mi powiedzial, ze marne, ale chyba go poprostu nie strawil do knca... ;) Super film... Wlaczylem go sobie kiedys w nocy, jak "konkubina" pojechala zobaczyc sie z rodzina i zostalem sam domu. Po obejrzeniu powiedzialem sam do siebie: O kuwa... ;) :mrgreen:
_________________
Już nie chłopcy, lecz mężczyźni. Już kobiety, nie dziewczyny.
Młodość szybko się zabliźni, nie ma w tym niczyjej winy.
  Kraj: Spain
   
Santo 
Adicto



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 1104
Wysłany: 28-11-2006, 20:44    #62

To oczywiście kwestia gustu, ale "Miasto gniewu" raczej mi się nie podobało. Za to "Biały kot, czarny kot" juz tak. :cool:
  Kraj: Poland
   
seth 
Amigo



Moje nałogi: moje nowe mieszkanie
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 156
Skąd: Ibiza - Eivissa
Wysłany: 28-11-2006, 22:41    #63

Santo napisał/a:
"Biały kot, czarny kot"


to Kusturica?

Ja tylko lubie bardzo jego Czas Cyganow.reszta jakos mnie meczy.

Wiecie co jeszcze mnie powala?Krolowa Margot z Sophie Marceau...No i ta muzyka Bregovica do tego.Niby nie powinna pasowac.A jednak.ech...
  Kraj: Spain
   
greatdee 
Hablador
a borboleta :D



Moje nałogi: Komp, jezyk hiszpański, filmy, no i autko :D
Pomogła: 12 razy
Wiek: 32
Dołączyła: 08 Lut 2006
Posty: 916
Skąd: Poznań
Wysłany: 29-11-2006, 23:29    #64

J. Depp jest super :)
i nie chodzi mi tu o wizualnosc, ale o gre aktorską.
Zaczynając od "Co gryzie Gilberta Grape'a", przez "marzyciela", "Secret window", "czekoladę", "Piraci z karaibów", na "Rozpustniku" kończąc.
A szczególnie lubię "Edwarda Nożycorękiego", "Don Juana de Marco" i "Charlie i fabryka czekolady" z nim.
Na dniach jeszcze będę oglądac "komornika" i "Wszyscy jestesmy Chrystusami", więc się wtedy wypowiem :)
Cóż jeszcze ode mnie?? Hmmm... "Crush" bardzo mi się podobało, ale nawet nie wiedzialam, że polski tytuł to miasto gniewu. Za to bardzo, bardzo, bardzo podobał mi się przywołany już tutaj "Cuidade de Deus", czyli Miasto Boga. Często do niego wracam.
Polecam też "Między piekłem a niebem" z Robinem Williamsem, bardzo piękny i plastyczny film...
Jeśli chodzi o L.diCaprio, to moim zdaniem jest bardzo dobrym aktorem!! Jakby nie patrzec, to w Titanicu bardzo dobrze zagrał swoja rolę, mimo że zapłacił za nią łatką kochasia. Ale trzeba wymienic tu takie filmy jak: Co gryzie Gilberta Grape'a, Aviator. Celebrity, Niebiańska plaża, Gangi nowego jorku, Złap mnie jeśli potrafisz etc. Właściwie to niepodobał mi się tylko jeden film z jego udziałem, a mianowicie "Człowiek w żelaznej masce".
A co powiecie na Edwarda Nortona?? Np. w filmach: Pozdziemny krąg, 25 godzina, American history X (pl- Więzień nienawiści). Moim zdaniem jest REWELACYJNY!!
  Kraj: Poland
   
Synek 
Adicto



Moje nałogi: Slodycze ;)
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 1605
Skąd: Logrono, La Rioja
Wysłany: 30-11-2006, 07:12    #65

greatdee napisał/a:
A co powiecie na Edwarda Nortona??

Sam mialem poruszyc jego temat, bo tez uwazam, ze jest rewelacyjny i pasuje chyba do kazdej roli. Szczegolnie podobal mi sie w American history X i Hazardzistach...
Swoja droga to dziwie sie, ze jeszcze nikt nie wspomnial slowem o De Niro... Co prawda kazda role gra w ten sam sposob, ale chyba wlasnie przez to go lubie...
_________________
Już nie chłopcy, lecz mężczyźni. Już kobiety, nie dziewczyny.
Młodość szybko się zabliźni, nie ma w tym niczyjej winy.
  Kraj: Spain
   
seth 
Amigo



Moje nałogi: moje nowe mieszkanie
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 156
Skąd: Ibiza - Eivissa
Wysłany: 30-11-2006, 10:40    #66

Synek napisał/a:
A co powiecie na Edwarda Nortona??


Oj zapomnialem o nim.Fantastyczny aktor.Procz tych filmow ,ktore wymienilas to pamietam jeszcze film w ktorym gral skinheada, ktory stopniowo zaczyna rozumiec bezsens tej ideologii a potem trafia do wiezienia...nie pamietam tytulu ale byl GENIALNY!

[ Dodano: Czw Lis 30, 2006 10:42 am ]
Synek napisał/a:
ze jeszcze nikt nie wspomnial slowem o De Niro...


Lubie go bardzo.Ale nie jest ulubiony...Ale lubie to fakt.
Pamietacie go w filmie "CASINO" razem z Sharon Stone?Film powala na kolana a juz rola Stone to wgniata w podloge.Uwazam ,ze to jej najlepsza rola w zyciu!
  Kraj: Spain
   
Santo 
Adicto



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 1104
Wysłany: 30-11-2006, 12:54    #67

Dla mnie De Niro to przede wszystkim "wściekły byk" i "taksówkarz".

A ktoś oglądał "Walkę o ogień"? Film w którym nie pada chyba ani jedno zrozumiałe słowo?

[ Dodano: Czw Lis 30, 2006 12:58 pm ]
seth napisał/a:
Synek napisał/a:
A co powiecie na Edwarda Nortona??


Oj zapomnialem o nim.Fantastyczny aktor.Procz tych filmow ,ktore wymienilas to pamietam jeszcze film w ktorym gral skinheada, ktory stopniowo zaczyna rozumiec bezsens tej ideologii a potem trafia do wiezienia...nie pamietam tytulu ale byl GENIALNY!


Chyba piszesz o "american history x" z tym, że najpierw trafia do więzienia, a potem uznysławia sobie bezsens ideologi nazistowskiej. :smile:
  Kraj: Poland
   
seth 
Amigo



Moje nałogi: moje nowe mieszkanie
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 156
Skąd: Ibiza - Eivissa
Wysłany: 30-11-2006, 13:12    #68

Cytat:
Chyba piszesz o "american history x" z tym, że najpierw trafia do więzienia, a potem uznysławia sobie bezsens ideologi nazistowskiej.


chyba o to mi chodzilo :mrgreen: ,no i chyba mi sie rzeczywiscie popierniczylo :mrgreen:

Za to mi sie zrymowalo :mrgreen:

I jeszcze taki jeden film z nim i z R.Gere'm LEK PIERWOTNY.O zabojstwie biskupa czy ksiedza.Znow dobrze nie pamietam.Ale Norton tam zagral fantastycznie...Film konczy sie niespodzianka wiec nie zdradze jak i co zagral.Ale warto obejrzec.Film z lat 90 tych.
Ostatnio zmieniony przez seth 30-11-2006, 13:15, w całości zmieniany 1 raz  
  Kraj: Spain
   
greatdee 
Hablador
a borboleta :D



Moje nałogi: Komp, jezyk hiszpański, filmy, no i autko :D
Pomogła: 12 razy
Wiek: 32
Dołączyła: 08 Lut 2006
Posty: 916
Skąd: Poznań
Wysłany: 30-11-2006, 15:44    #69

Synek napisał/a:

Lubie go bardzo.Ale nie jest ulubiony...Ale lubie to fakt.
Pamietacie go w filmie "CASINO" razem z Sharon Stone?Film powala na kolana a juz rola Stone to wgniata w podloge.Uwazam ,ze to jej najlepsza rola w zyciu!


Ja też bardzo go lubię :) "Casino mam na DVD będę za chcwilę oglądac :) Ale bardzo podobał mi się też w "Prawo Bronxu" i ostatnio w "Sile strachu".
Ostatnio zmieniony przez greatdee 30-11-2006, 15:45, w całości zmieniany 1 raz  
  Kraj: Poland
   
seth 
Amigo



Moje nałogi: moje nowe mieszkanie
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 156
Skąd: Ibiza - Eivissa
Wysłany: 30-11-2006, 16:32    #70

greatdee napisał/a:
ostatnio w "Sile strachu".


dla mnie ogolnie film byl troche przekombinowany.Sklejka thrillerow typu "szosty zmysl"...
Gdyby nie on i Dakota ,ktora tam byla niezla...to wylaczylbym ten film po 20 minutach :mrgreen:

Jesli chodzi o gowniare Dakote Fanning to niezle zagrala w MAN ON FIRE czyli CZLOWIEKU W OGNIU z Denzelem Washingtonem.Ogolnie super film!Polecam
...Natomiast w Wojnie Swiatow tak mnie wk...a swoim krzykiem wiecznym ,ze mialem ochote ja udusic!Wogole WOJNA SWIATOW to moim zdaniem najgorszy film EVER!!!

Greatdee zazdraszczam Ci dzisiejszego senansu CASINA :mrgreen: !!!!!!!!!!!
  Kraj: Spain
   
Synek 
Adicto



Moje nałogi: Slodycze ;)
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 1605
Skąd: Logrono, La Rioja
Wysłany: 30-11-2006, 17:02    #71

A ktos ogadal "Amistad"? To stary film ale go jeszcze nie widzialem i postanowilem nadrobic zaleglosci. Wlasnie mi sie sciagnal i czeka do weekendu... :mrgreen:
_________________
Już nie chłopcy, lecz mężczyźni. Już kobiety, nie dziewczyny.
Młodość szybko się zabliźni, nie ma w tym niczyjej winy.
  Kraj: Spain
   
seth 
Amigo



Moje nałogi: moje nowe mieszkanie
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 156
Skąd: Ibiza - Eivissa
Wysłany: 01-12-2006, 10:18    #72

Synek napisał/a:
A ktos ogadal "Amistad"? To stary film ale go jeszcze nie widzialem i postanowilem nadrobic zaleglosci. Wlasnie mi sie sciagnal i czeka do weekendu... :mrgreen:


Kiedys probowalem przebrnac ale jakos tak malo mnie wciagnal...

Wczoraj bylem na DOBRYM ROKU Ridleya Scotta z Russelem Crowem!Jezuuuu.Jaki super film!Cieply i mily.I mozna sie pochichrac z inteligentnego subtelnego humoru.Super.Wszytko jest takie idealne i piekne .No i do tego happy end!Czego chciec wiecej.Zdecydowanie jest zbyt malo takich filmow.O ludziach.Ten polecam bo mnie zachwycil!!!

No i jeszcze ta winnica w tle...
  Kraj: Spain
   
Synek 
Adicto



Moje nałogi: Slodycze ;)
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 1605
Skąd: Logrono, La Rioja
Wysłany: 01-12-2006, 19:56    #73

Niedawno w hiszpanskij telewizji lecial swietny film, podobnie banalny i miejscami dowcipny. Plski tytul "Wakacje Waltera" z Haley Joel Osment, Robertem Duvall, Michaelem Caine. Opowiada o chlopcu, ktory przyjezdza na wakacje do swoich podstarzalych wujkow... Film jest bardzo lekki, miejscami ostro przesadzony ale fajnie sie go oglada...
_________________
Już nie chłopcy, lecz mężczyźni. Już kobiety, nie dziewczyny.
Młodość szybko się zabliźni, nie ma w tym niczyjej winy.
  Kraj: Spain
   
seth 
Amigo



Moje nałogi: moje nowe mieszkanie
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 156
Skąd: Ibiza - Eivissa
Wysłany: 02-12-2006, 07:37    #74

Dzis wieczorem ide na COPYING BEETHOVEN Agnieszki Holland z Edem Harrisem i Diane Kruger.Zobaczymy ,ale szykuje sie na fajny film.Lubie Holland...Milego Dniaaaa :grin:
  Kraj: Spain
   
Synek 
Adicto



Moje nałogi: Slodycze ;)
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 1605
Skąd: Logrono, La Rioja
Wysłany: 02-12-2006, 07:41    #75

Mi jakos ciezko jest sie do niej ustosunkowac. Niby widzialem pare jej filmow ale jakos jest mi obojetna, wiec chyb anie zrobily na mnie wrazenia.. :???:
_________________
Już nie chłopcy, lecz mężczyźni. Już kobiety, nie dziewczyny.
Młodość szybko się zabliźni, nie ma w tym niczyjej winy.
  Kraj: Spain
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template subTrail v 0.4 modified by hiszpania.org.es


2004-2012 © hiszpania.org.es